maanantai 7. toukokuuta 2012

Wappu & Week later

Yo sup!

Taas kerran mulla ei ole ollut aikaa päivittää tätä blogia kunnolla "Sumimasen... m(._.)m" mut joo vapun jälkeen on ollut tooosi kiireistä kaiken kanssa.

Eli ensin tähän lyhyesti Vapusta:

Maanantaina:

Oltiin porukalla kaikki juhlimassa vappua! Ensin aloitettiin tämä joka vuotinen rituaali Suskin kämpillä :DD ja sieltä sitten suunnattiin stadiin. Meidät voitiin bongata Esbalandilla ja käytiin me myös nopee kaivarissakin, kun niin moni halus nähä ja jostain syystä kaikki oli jälleen kerran kokoontunut sinne.

Me & Ina xD


Tiistaina:

Olin 8.00 aamulla jo pumppaamassa jo ilmaa vappu-palloihin. Möin sitten koko päivän jättimäisiä vappu-palloja rautatientorilla (olin ihan vapaaehtoisena oikein siellä :D) pallot meni tosi hyvin kaupaks.

Angry Birds!!!!
PS: Samana päivänä jouduin sit menee lääkäriin hakemaan 2 kortisonipiikkiä selkäkipuihin (Mitäkö opimme?... Liika seisominen aiheuttaa muutenkin jo paskalle selälle ongelmia xD)



Tänään mulla oli ensimmäiset pääsykokeet HelPaan! Lol meen takas sinne mistä lähdinkin xD
.
.
.
Näin lopuksi vielä ilmoitan että kisat ovat n. 1-2 viikon päästä!!! Oon shokissa, aika on kulunut
liian nopeasti.



2 kommenttia:

  1. No siis meen/yritän päästä sinne takas suorittamaan mun tutkinnon loppuun + sit myös kävisin lukion samal (Eli kaksoistutkinnon) :D ja sit toivottavasti saisin tutkinnon suoritettuu + lakin lukiosta

    VastaaPoista