keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Trip to Estonia Tallin

Moi

Eli eilen vierailtiin päiväristeilyllä Virossa. Viking Line terminaaliin lähdettiin tyttöjen (Tuulia, Ina ja Suski)  kanssa klo 10.30 eli oli ihanaa herätä siinä klo 7.00-8.00 laittamaan itseään kuntoon. Matkalla terminaaliin meillä oli  pikkasen säätöä ja ongelmia xD
 Olin kuitenkin kerrankin ajoissa paikalla *Hurraa*

Jouduttiin jonottamaan terminaalissa tarpeeksi kauan lippuja ennen kuin päästiin laivaan PS: mul alko vuotaa kädest verta kesken lippujen noutamisen xDDD LoL se oli hauskaa.

Laivassa sitten istuttiin iskelmäbaaris ja otettiin rennosti. Parit drinksut juotiin ja yritettiin kestää koko matka ilman ruokaa, kun oli suunnitelmissa se et mentäis vast maissa syömään. Matka meni mukavasti ja nopeesti.

Maissa sitten vihdoin ja viimein päästiin syömään, vein jengin yhteen tosi mukavaan ravintolaan joka sijaitsi ihan siin sataman lähettyvillä (Ei jaksettu menna kauemmas kävelemään).
Tilattiin kaikki samat annokset, eli kanaa ranskalaisilla + juoma:

Yesterday me and my 3 friends (Tuulia, Ina & Suski) we were (Daytrip) in Estonia Tallin.
We had to queue for a long time -_- before we got our tickets booooring, after that we were able to continue to the ship FINALLY!!!.

Then we went to the ship! We sat down and bought a few drinks. Giggel giggel LOL! We were hungry all the time, but we didn't wanted to eat anything until the ship arrived to Estonia. I was so happy when the ship trip was over and we were arrived to Tallinn.

Finally... after 2 hours

1-2-3... We got some meat!

We ate there chicken and Frenchfries
YUUUM!!! tää oli ihan mielettömän hyvää
I looooove thiis!!!!
12,60 €

Ruokailun jälkeen sitten lähdettiin kävelemään ulos ja arvatkaas mitä.... ME LÖYDETTIIN TIVOLI!
Eli ihan siin rannan lähistöllä oltiin avattu tivoli jota me jo tuol ravintolassa katsottiin ikkunasta, ei kyl tajuttu et se oli just avattu ku ne laitteet ei ollu viel käynnissä.... Voitte vaan kuvitella mitä sitten tapahtui.

Mentiin sinne tivoliin ja siellä oli kaiken maailman laitteita jotka PYÖRIVÄT JA HYÖRIVÄT. Tyttöjen kanssa sitten pohdittiin et pakkohan meidän on kokeilla parii laitetta, joten ostettiin kaks lippuu 6€ + 4€ meni niihin.

Eli ensin me mentiin sellaseen pyörivään hyrrään "Move it"- laitteeseen joka pyöri jotain 5 minuuttii ympäri, pää-alaspäin... Sanotaan nyt vain näin et se pyöri joka suuntaan xDD.

After that we found.... A FunnyPark!
10€ = 2 tickets
MOVE IT <3
"you spin my head right round right round"
5 minute crazy

Sen jälkeen olo oli vähän hatara, mut jees päätettiin sitten jatkaa seuraavaan laitteeseen joka oli puolet pahempi. Siitä toisesta laitteesta mulla ei oo nyt kuvaa, mut yritän ladata sen myöhemmin ^^

Ja lopuksi pari kuvaa, jotka aion lähettää Studio Eliteen! Sain sieltä kutsun et voisin kokeilla päästä mainosmalliksi... Se kuulosti ihan kivalta :)