torstai 31. toukokuuta 2012

Pikaiset kuulumiset

Pahoittelen jo heti alkuun etten oo ehtinyt päivittää tätä blogia kunnolla, soooriii!
Kerron ihan nopeasti tän viikon kuulumiset:


Eli oon juoksennellut haastatteluista haastatteluihin kesätyötä etsimässä (Jep etsin kesätyötä) ja se on sitten vienyt multa kaiken energian ja ajan. Oon tunkenut tän kevään aikana ainakin jot 10-20 hakemusta eri aloille ja tahoille, eli iloisesti voin sanoa ja taputtaa olkaani "MÄ OON AINAKIN YRITTÄNYT!".

Sitten oon myös pyhittänyt aikani cheerleadingille, by the way... Meil on tänään karsinnat, et jeees!

En nyt jaksa täs kertoo enempii, ku kaikki hauska tapahtuu vast seuraaval viikolla! :)

Coming up! <3

1.6 Studio Elite- kuvaukset ---> Joo sinne olen huomenna menossa
2.6 Suskin lakkiaiset + party
6.6 Merin synttärit ja Baltic Princess
Ynm.

PS: Oon yhä vähän jäljes tän blogin tekemisessä, joten yritän keksii jonkun kivan ulkoasun myöhemmin "Siis jos osaan"


1 kommentti:

  1. Mulkaan ei oo kesätöit. Mut en ookkaa siihen niin paljoo panostanu (hyi minä) Tosin nyt harmittaa koska on näköjään tulos kuolettavan tylsä kesä et mielummin olisin töis ku makaisin viikko tolkulla auringossa. Mut saampahan panostettuu kuntoiluun kunnolla) Ja toivottavasti pääsen Tukholman laivalle ettei tätä samaa maisemaa tarvii tuijottaa. Ja munki pitäs saada joku kiva ulkoasu varsinkin kun käviämäärä on reippaasti lisääntyny (mistä lienee et suurin osa jenkeist) En kyllä osaa käyttää noit hienoi ominaisuuksii eikä mul oo kuvankäsittely ohjelmaa. :S Ja onnea kuvauksiin :))

    VastaaPoista