torstai 26. huhtikuuta 2012

Huone ja vaatekaapin sisältöä part 1

Tänään oli ihan kiva päivä, siivoilin kotona (meille on tulossa kaiketi yö-vieraita perjantaiksi)
Nyt mun huone + vaatekaappi on jollain tavalla siinä kunnossa et voin laittaa parit kuvat tänne ynm.

.
.
.
.


Tällä hetkellä mun huone näyttää tältä (Yritin siivoilla parhaani mukaan)
Takan olis sitten vaatekaappi.
Nää kaks löytyy aina mun sängyn päältä: Playboy bunny & Rilakkuma <3
Ostin ton Playboy bunnyn jyskystä ja ton rilakkuman sain äidiltä lahjaksi.
Tältä näyttää mun yks osa mun vaatekaapistani
Tuolla pidän mun parhaimmat kengät, laukut, kesävaatteet ja ruumiit xDD LOL
.
Tähän loppuun viel laitan mun lempikengät:

My favorite party heels <3
.
Jeffrey Cambell shoes <3

 Belle shoes from sweden! <3

Yumetenbo shoes <3

<3333

Yumetenbo leopard heels!


Gyaru <3 heels

siinä kaikki tällä kertaa!



PS: Kohta on vappu ja mun pitäis keksiä jotain päälle pantavaa, ideoita otetaan vastaan ja kommentteja!




1 kommentti: