perjantai 22. kesäkuuta 2012

New work: Filmtown!

Moikka!

Hyvää juhannusta! <3

Sori! en oo taas ehtinyt päivittelemään mun blogiani  m(-.-)m  anteeksi!
Sorry! Long time no blogging im soooo sorry!

Eli aloitin mun kesälomani töillä!

Olin aluksi töissä MediaPexillä (puhelinmyyntiä siis) eli olin myyntineuvottelija <--- Hienompi nimitys kuin "puhelinmyyjä" :D hahahah !!! Möin siis lehteä asiakkaille ja voitte vaan kuvitella... tylsäää!, mut sain ihan hyvin myytyy omasta mielestäni. Kestin tota työtä jotain 2 viikkoa ennen kuin mulle tuli uus työtarjous.


My new work place!!! Movies & Candys
Filmtown- viikistä tuli pyyntö haastatteluun! Ja arvatkaas mitä... SAIN PAIKAN!

Eka työpäivä oli 16.6 ja sain sellasen parin päivän koulutuksen jossa käytiin läpi perusjuttuja ynm.

Pakko sanoo et aluks oli vaikeeta + oli kauheesti muistettavaa (Yhä on!), mut enköhän mä tästä ala oppimaan. Hitaasti hyvä tulee, niinhän sitä sanotaan
Ihan viihtyisä paikka ja aika mukavat työajat myös :)


PS: Sain myös opiskelupaikan vantaan Variasta Hotelli-ja catering-alan puolelta ^^ Eli opinnot jatkuvat!

PPS: Älkää välittäkö tästä --->  <a href="http://www.bloglovin.com/blog/3817471/nanas-time?claim=nn74z9d8e4x">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti